ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН KOMPASS.BG
I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „Стей-99” ЕООД с ЕИК 102686392, със седалище и адрес на управление област Бургас, община Бургас, гр. Бургас 8000, кс „Братя Миладинови“ ул. Струма №38 представлявано от ЙОРДАНКА ИЛИЕВА ИВАНОВА, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на електронния магазин „kompass.bg”, наричан по-долу „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН”.
ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на
потребителите:
- Наименование на Доставчика: “СТЕЙ-99” ЕООД
- Седалище и адрес на управление: област Бургас, община Бургас, гр. Бургас 8000, ж.к. БРАТЯ МИЛАДИНОВИ, ул.СТРУМА №38
- Адрес за упражняване на дейността: област Бургас, община Бургас, гр. Бургас 8000, ж.к. БРАТЯ МИЛАДИНОВИ, ул.СТРУМА №38
- Данни за кореспонденция: област Бургас, община Бургас,гр. Бургас 8000, ж.к. БРАТЯ МИЛАДИНОВИ, ул.СТРУМА №38
Email: shop@kompass.bg, тел: +359 887 018 744
- Вписване в публични регистри: ЕИК 102686392,
- Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Иван Евстатиев Гешов“ № 15,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл.“Славейков“ №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg, администратор на лични данни под №297485 в електронния регистър на Комисията за защита на личните данни.
- Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG 102686392
III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Чл. 3. ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН e електронен магазин, достъпен на адрес в Интернет „kompass.bg”, чрез който Ползвателите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН стоки, включително следното:
1. Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и използване на допълнителните услуги за
предоставяне на информация;
2. Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или
изпълнението на договори с ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на
страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, достъпна в Интернет;
3. Да сключват договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани
от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
4. Да извършват всякакви плащания във връзка със сключените договори с
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, съгласно поддържаните от ЕЛЕКТРОНЕН
МАГАЗИН начини за разплащане.
5. Да получават информация за нови стоки предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН
МАГАЗИН;
6. Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка;
7. Да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона предимно чрез
интерфейса на страницата на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет;
Чл. 4. Доставчикът доставя стоките и гарантира правата на Ползвателите, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката на потребителското и търговското право.
Чл. 5. (1) Ползвателите сключват договор за покупко-продажба на стоките, предлагани от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН чрез интерфейса на Доставчика, достъпен на страницата му в Интернет на адрес „kompass.bg” или друго средство за комуникация от разстояние.
(2) По силата на сключения с Ползвателите договор за покупко-продажба на стоки, Доставчикът се задължава да достави и да прехвърли собствеността на Ползвателя на определените от него чрез интерфейса стоки.
(3) Ползвателите заплащат на Доставчика възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН и настоящите общи условия. Възнаграждението е в размер на цената, обявена от Доставчика на адреса на
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН в Интернет.
(4) Доставчикът доставя заявените от Ползвателите стоки в сроковете и при условията, определени от Доставчика на страницата на електронния магазин и съгласно настоящите общи условия.
(5) Цената за доставката се определя отделно и изрично от цената на стоките.
Чл. 6. (1) Ползвателят и Доставчикът се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от Ползвателите на сайта, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Ползвателя при извършване на регистрация, ако Ползвателят е въвел съответното име и парола за достъп.
IV. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Чл. 7. (1) За да използва ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН за сключване на договори за покупко-продажба на стоки, Ползвателят следва да въведе избрани от него име и парола за отдалечен достъп, в случаите в които електронният магазин изисква регистрация.
(2) Името и паролата за отдалечен достъп се определят от Ползвателя, чрез регистрация по електронен път в сайта на Доставчика.
(3) С попълване на данните си и натискане на бутоните „Да, приемам“ и „РЕГИСТРИРАЙ СЕ“,
Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.
(4) Доставчикът потвърждава извършената от Ползвателя регистрация, чрез изпращане на писмо на посочен от Ползвателя електронен адрес, на който се изпращат и информация за активиране на регистрацията. Получателят потвърждава регистрацията и сключването на договора чрез електронна препратка в писмото, с което е уведомен за извършената регистрация, изпратено от Доставчика. След потвърждаването се създава акаунт на Ползвателя и между него и Доставчика
възникват договорни отношения.
(5) При извършване на регистрацията Ползвателят се задължава да предостави верни и актуални данни. Ползвателят своевременно актуализира данните, посочени в регистрацията си, в случай на промяна.
(6) В случай че за регистрация на Ползвателя се използва профил в уеб социални мрежи или други мрежи, страна по договора е лицето, което е титуляр на използвания за регистрацията профил в съответната социална или друга мрежа. В този случай Доставчикът има право на достъп до данните, необходими за идентифициране на Ползвателя в съответната социална или друга мрежа.
Чл. 8. (1) Електронният адрес, предоставен при първоначалната регистрация на Ползвателя, както и всеки следващ електронен адрес, използван за обмен на изявления между Ползвателя и Доставчика, е „Основен електронен адрес“ по смисъла на тези общи условия. Ползвателят има право да променя своя Основен контактен електронен адрес.
(2) При постъпване на заявка за промяна на Основния контактен електронен адрес, Доставчикът изпраща искане за потвърждение на промяната. Искането за потвърждение се изпраща от Доставчика на посочения от Ползвателя нов Основен контактен електронен адрес.
(3) Промяната на Основния контактен електронен адрес се извършва след потвърждение от Ползвателя, изразено чрез препратка, съдържаща се в искането за потвърждение, изпратено от Доставчика на посочения от Ползвателя нов Основен контактен електронен адрес.
(4) Доставчикът информира Ползвателя за извършената промяна, чрез електронно писмо, изпратено на посочения от Ползвателя Основен контактен електронен адрес преди извършването на промяната му по ал. 2.
(5) Доставчикът не носи отговорност пред Ползвателя за неправомерна промяна на Основния контактен електронен адрес.
(6) Доставчикът може да изисква от Ползвателя използването на Основния контактен електронен адрес в специфични случаи.
V. ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-
ПРОДАЖБА
Чл. 9. (1) Ползвателите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика,
за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки в
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(2) Договорът се сключва на български език.
(3) Договорът между Доставчика и Ползвателя представлява настоящите общи условия, достъпни на адрес „kompass.bg”
(4) Страна по договора с Доставчика е Ползвателят съгласно данните, предоставени при регистрацията и съдържащи се в личния профил на Ползвателя. За избягване на съмнение това са данните, с които е създаден акаунт при Доставчика.
(5) Доставчикът включва в интерфейса на Интернет страницата си, техническисредства за установяване и поправяне на грешки при въвеждането на информация,преди да бъде направено изявлението за сключване на договора.
(6) Този договор се счита за сключен от момента на извършване на регистрация на Ползвателя при Доставчика. Договорът за покупко-продажба на стока се счита за сключен от момента на заявяването й от Ползвателя чрез интерфейса на Доставчика.
(7) За сключването на този договор и за сключването на договора за покупко-продажба на стока, Доставчикът изрично уведомява Ползвателя по подходящ начин чрез електронни средства.
(8) Изявлението за сключване на договора и потвърждението за неговото получаване се смятат за получени, когато техните адресати имат възможност за достъп до тях.
(9) Доставчикът доставя стоките на посочения от Ползвателите адрес и не носи отговорност в случай, че посочените от Ползвателите данни са неверни или заблуждаващи.
Чл. 10. Ползвателите сключват договора за покупко-продажба с Доставчика по следната процедура:
(1) Извършване на регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН или предоставяне на
необходимите данни, ако Ползвателят няма до този момент регистрация в
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
(2) Влизане в системата за извършване на поръчки на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
чрез идентифициране с име и парола;
(3) Избиране на една или повече от предлаганите стоки на ЕЛЕКТРОНЕН
МАГАЗИН и добавянето им към списък със стоки за покупка;
(4) Предоставяне на данни за извършване на доставката;
(5) Избор на способ и момент за плащане на цената.
(6) Потвърждение на поръчката;
VI. ОСОБЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА. ЗАЩИТА НА
ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Чл. 11. Правилата на настоящия раздел VI от тези общи условия се прилагат спрямо Ползватели, за които според данните, посочени за сключване на договора за покупко-продажба или при регистрацията в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, може да се направи извод, че са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия и/или на Директива 97/7/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 20 май 1997 година относно защитата на потребителя по отношение на договорите от разстояние.
Чл. 12. (1) Основните характеристики на стоките, предлагани от Доставчика са определени в профила на всяка стока на сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(2) Цената на стоките с включени всички данъци се определя от Доставчика в профила на всяка стока в сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(3) Стойността на пощенските и транспортните разходи, невключени в цената на стоките, се определя от Доставчика и се предоставя като информация на Ползвателите в един от следните моменти преди сключване на договора:
- В профила на всяка една от стоките в сайта на Доставчика на ЕЛЕКТРОНЕН
МАГАЗИН;
- При избиране на стоките за сключване на договора за покупко-продажба;
(4) Начинът на плащане, доставка и изпълнение на договора се определя в настоящите общи условия, както и информацията, предоставена на Ползвателя в сайта на Доставчика.
(5) Информацията, предоставяна на Ползвателите по този член е актуална към момента на визуализацията й на сайта на Доставчика на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН преди сключването на договора за покупко-продажба.
(6) Доставчикът задължително посочва условията за доставка на отделните стоки в сайта на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(7) Доставчикът посочва преди сключването на договора общата стойност на поръчката за всички съдържащи се в нея стоки.
Чл. 13. (1) Потребителят се съгласява, че Доставчикът има право да приема авансово плащане за сключените с потребителя договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.
(2) Потребителят избира самостоятелно дали да заплати на Доставчика цената да доставка на стоките преди или в момента на доставката им.
Чл. 14. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката.
(2) Когато Доставчикът не е изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в чл. 47 ал.1 от Закона за защита на потребителите, потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до една година и 14 работни дни, считано от датата съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите.Когато търговецът предостави на потребителя информацията за правото на отказ в срок една година от датата по чл. 50 от Закона за защита на потребителите , потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект в срок 14 дни, считано от датата на получаване на информацията по чл. 47, ал. 1, т. 8 от Закона за защита на потребителите.
(3) В случай, че потребителят упражни правото си на отказ по ал. 1, Доставчикът е
задължен да му възстанови в пълен размер платените от потребителя суми не по-късно
от 14 календарни дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си
на отказ от сключения договор. От сумата, която потребителят е платил по договора, се
удържат разходите за връщане на стоката, освен ако потребителят е върнал стоката за
своя сметка и е уведомил за това Доставчика.
(4) Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика стоки, тяхното
качество и безопасност по време на срока по ал. 1.
Чл. 15. (1) Срокът на доставка на стоката и началният момент, от който тече, е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора с потребителя чрез сайта на Доставчика на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, освен ако стоките са поръчани в една доставка.
(2) В случай че потребителят и Доставчикът не са определили срок за доставка, срокът на доставка на стоките е 30 работни дни, считано от датата, следваща изпращането на поръчката на потребителя до Доставчика чрез сайта на Доставчика ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН.
(3) Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това потребителя и да възстанови платените от него суми в срок до 30 работни дни от датата, на която Доставчикът е следвало да изпълни задължението си по договора.
(4) В случаите по ал. 3, Доставчикът има право да достави на потребителя стоки със същото качество и цена. Доставчикът уведомява потребителя по електронен път за промяната на изпълнението на договора.
(5) В случай на упражняване на право на отказ от договора за доставки по ал. 4, разходите по връщането на стоките са за сметка на Доставчика.
Чл. 16. (1) Доставчикът предава стоките на потребителя след удостоверяване на изпълнението на изискванията и наличието на обстоятелствата по чл. 47 от Закона за защита на потребителите.
(2) Потребителят и Доставчикът удостоверяват обстоятелствата по ал. 1 писмено в момента на доставката чрез саморъчен подпис, освен ако е уговорено друго.
(3) Потребителят и Доставчикът се съгласяват, че изискванията по ал. 1 и чл. 47 от Закона за защита на потребителите ще бъдат спазени, ако удостоверяването е извършено от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на потребителя – страна по договора.
VII. ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 17. (1) Доставчикът доставя и предава стоката на Ползвателя в определения при сключването на договора срок.
(2) Ако срокът по ал. 1 не е изрично уговорен между страните при сключването на договора, Доставчикът доставя и предава стоката в разумен срок, но не по-късно от 2 месеца.
Чл. 18. Ползвателят трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от Доставчика и ако не отговаря на изискванията да уведоми за това незабавно Доставчика.
VIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 19. (1) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(2) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(3) Доставчикът приема и обявява на сайта си Политика за защита на личните данни, достъпна на адрес „kompass.bg”
Чл. 20. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своите име и парола, Доставчикът има право да приложи обявената „Процедура за изгубени или забравени имена и пароли“, достъпна на адрес „kompass.bg”
IX. ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 21. (1) Настоящите общи условия могат да бъдат изменяни от Доставчика, за което последният ще уведоми по подходящ начин всички Ползватели на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, които имат регистрация в 7-дневен срок.
(2) Доставчикът и Ползвателят се съгласяват, че всяко допълване и изменение на тези общи условия ще има действие спрямо Ползвателя след изричното му уведомяване от Доставчика и ако Ползвателят не заяви в предоставения му едномесечен срок, че ги отхвърля с писмено уведомление.
(3) Ползвателят се съгласява, че всички изявления на Доставчика, във връзка с изменението на тези общи условия ще бъдат изпращани на адреса на електронната поща, посочена от Ползвателя, при регистрацията. Ползвателят се съгласява, че електронните писма, изпратени по реда на този член не е необходимо да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.
Чл. 22. Доставчикът публикува тези общи условия на адрес „kompass.bg”, заедно с всички допълнения и изменения в тях.
X. ПРЕКРАТЯВАНЕ
Чл. 23. Настоящите общи условия и договора на Ползвателя с Доставчика се
прекратяват в следните случаи:
- при прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на
една от страните по договора;
- по взаимно съгласие на страните в писмен вид;
- едностранно, с предизвестие от всяка от страните в случай на неизпълнение на
задълженията на другата страна;
- при обективна невъзможност на някоя от страните по договора да изпълнява
задълженията си;
- при изземване или запечатване на оборудването от държавни органи;
- в случай на заличаване на регистрацията на Ползвателя в сайта на
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН. В този случай сключените, но неизпълнени договори за
покупко-продажба остават в сила и подлежат на изпълнение;
- в случай на упражняване на право на отказ съгласно чл. 50 от Закона за
защита на потребителите.
XII. ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 24. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.
Чл. 25. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.
Чл. 26. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, включително спорове, породени или отнасящи се до тълкуването му, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на „Стей-99” ЕООД съобразно българското законодателство.
Чл. 27. Настоящите общи условия влизат в сила за всички Ползватели на „kompass.bg”, на 17.03.2015
Доставки се извършват само на територията на Република България.
Приложение 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
- До (името на търговеца, неговият географски адрес и когато е приложимо, номерът на факса му и електронният му адрес се попълват от търговеца):
- С настоящото уведомявам/уведомяваме, че се отказвам/отказваме от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки/за предоставяне на следната услуга
- Поръчано на/получено на
- Име на потребителя/ите
- Адрес на потребителя/ите
- Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
- Дата
- Ненужното се зачертава.
Заплатени суми от потребители се изплащат единствено и само по банков път.
Гаранционни условия
Настоящата търговска гаранция потвърждава правата на клиентите в съответствие с чл. 112, чл. 111, чл. 114 и чл. 115 от Закона за защита на потребителите /обновен ДВ бр. 99/09.12.2005, изм. ДВ бр. 61 от 2014 година/. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажби съгласно този закон. Съгласно чл. 117 и чл. 119 от същия и задълженията поети от производителите и вносители на обувни изделия към потребителите. Гаранционния срок на стоката е 30 дни. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация/чл. 112 от ЗЗП/ и да поиска от продавача да я преведе в съответствие с договора за продажба/чл. 113 от ЗЗП/. Съгласно алинеите от чл. 113, ремонтът трябва да се извърши в срок от 1 месец. Отстраняването на дефекта е безплатно за потребителя включително и пощенските разходи, ако се налагат такива/чл. 113 ал.4/. В случаи на невъзможност за ремонт на стоката поради неотстраняемост на дефекта (спукване на ходилото, сцепване на лицевата кожа, сцепване на друг лицев материал и др.) клиентът има право да поиска замяна с нова стока или разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума. Потребителят не може да претендира за намаляване на цената или възстановяване на заплатената сума, ако стоката е заменена с нова или дефектът е поправен в рамките на 1 месец/чл. 114 ал.2/. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума на потребителя, когато е удовлетворил 3 рекламации, чрез извършване на ремонт в рамките на гаранционния срок и има наличие на следваща поява на същия дефект/чл. 114 ал.3/ДВ бр. 61/2014г. Потребителя не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначителна/чл. 114 ал.4/. Гаранционния срок спира да тече за времето необходимо за уреждане на рекламацията/чл. 115 ал.2/
Търговската гаранция е предоставена от ПРОИЗВОДИТЕЛЯ/ВНОСИТЕЛЯ и важи за срок от 30дни след направената покупка, като следва да бъде уредена от ПРОДАВАЧА.
Продавачът декларира, че отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112-115 от ЗЗП.
Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките. При правилна употреба спазвайте инструкциите упоменати по-долу в търговската гаранция.
Проявени дефекти даващи основание за рекламация:
- сцепване на лицевия материал /саята/
- пречупване на ходилото
- разцепване на ходилото
- падане на форта
- повредени ципове
- счупване на кленката или металната пластина в камерната част на обувката
Метод за удовлетворяване на гаранционните претенции:
- поправяне на дефекта чрез ремонт на артикула в срок до 30дни от датата на приемане на гаранционната претенция.
- ако поправката е невъзможна – следва замяна на стоката с друга от същия вид.
- в случай на липса на същия по вид стока, следва замяна с друга по избор на клиента. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.
Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са в следствие на неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено!
Гаранцията не покрива загубени или липсващи елементи, охлузвания и драскотини по тока, подметката и външната страна на обувките.
Пропускането на вода не се счита за рекламация по смисъла на тази гаранция, освен в случаите когато обувките са GORE-TEX, WATERPROOF или друго обозначение, че са непромокаеми.
Рекламации се предявяват в търговския обект, от където е закупена стоката . При закупени продукти от www.kompass.bg на email shop@kompass.bg
Потребителят има право да предяви рекламация независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите.
Моля, изпращайте продуктите почистени!
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДДРЪЖКА НА ОБУВКИТЕ
- използвайте обувките според сезона и предназначението им.
- съхранявайте обувките при стайна температура на сухо и проветриво място.
- периодично сменяйте или почиствайте стелките.
- обувките трябва да се проветряват.
- да се избягва употребата на обувки без чорапи.
- обувки върху, които няма обозначение ВОДОУСТОЙЧИВИ /GORE-TEX, WATERPROOF и др./ може да пропускат вода.
- мокрите обувки трябва да се поддържат според инструкциите за поддръжка. Най-подходящо е влажните обувки да се сушат на стайна температура.
- не сушете принудително – парно, слънце и други източници на директна топлина.
- обувките не трябва да се съхраняват влажни.
- да се избягва пряк контакт с морска вода и продължителен престой на слънце.
- препоръчително е след употреба обувките да се оставят да „почиват” минимум 24часа, за да се даде възможност на кожата да изсъхне от поетата от краката влага.
- ползвайте подходящи средства за почистване и боядисване.
- при употреба се съобразявайте със спецификата на материалите, от които са изработени вашите обувки.
ИНСТРУКЦИИ ЗА ПОДДРЪЖКА НА ОБУВКИТЕ
- Не перете в машина! Не перете на ръка! Не избелвайте!
- замърсените обувки от естествена или изкуствена кожа трябва да се почистват с влажна кърпа и мек сапун. Ако са мокри – почистват се със суха кърпа и мек сапун.
- обувките от плат или брезент се почистват със сапунена вода и се оставят да изсъхнат при стайна температура.
- обувките от набук или велур се изчеткват със специална четка или средство за почистване на велур.
За повече информация и въпроси относно използването и поддържането на закупените от вас обувки, моля не се колебайте да се обърнете към нашите продавач-консултанти или shop@kompass.bg. Ние с готовност ще ви дадем подробни инструкции и съвети.
Относно връщане на продукти.
Ако си промените мнението, можете да върнете артикула в срок от 14 дни след получаване на пратката. Артикула трябва да не е употребяван и в оригиналната си опаковка.
За целта се свържете с наш оператор на посочения телефон : 0887018744
С показване на стока в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, ДОСТАВЧИКЪТ не гарантира идентичност на цветове, форми, размери и други на изображението и идентичността му с доставяната стока, поради различни настройки и калибрация на цветове при различните устройства (монитори, телефони, таблети и др.)
Можете да върнете продукт в срок от 14 дни след покупката.
Когато сте платили поръчката си чрез НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ :
За целта трябва да изпратите обратно продукта за Ваша сметка и след като е получен и проверен от нас, ние ще Ви възстанови?
Пилитика за поверителност
„Стей-99” ЕООД с ЕИК 102686392, със седалище и адрес на управление област Бургас, община Бургас, гр. Бургас 8000, ж.к. БРАТЯ МИЛАДИНОВИ, УЛ. СТРУМА №38 е вписано като администратор на лични данни под №297485 в електронния регистър на Комисията за защита на личните данни.
Обработката на вашата поръчка и достъпа до услугите на разположение на сайта kompass.bg изискват събирането и обработването на следните лични данни за вас: име, адрес. Тази информация се съхранява в нашата база данни, за да можем да отговорим на Ваше евентуално запитване или да Ви изпратим закупените стоки на посочен от Вас адрес.
Предоставянето на личните данни е доброволно, като използвате този Интернет магазин, Вие се съгласявате личните данни, които ни предоставите, да бъдат използвани за обработка на вашата поръчка.
Тази информация е от съществено значение за нас, за да Ви предложим качествено обслужване. Тази информация е за нашето вътрешно ползване, Вашите лични данни няма да бъдат разкривани на трети лица, освен за доставка на закупен от Вас продукт.
„Стей-99” ЕООД може да разкрива личните данни на лица и органи, посочени в нормативен акт, с цел изпълнение на свои законови задължения. или на законоупълномощените лица в съответствие със закона.
В качеството си на администратор на лични данни ние предприемаме необходимите технически и организационни мерки, за да защитим вашите данни от случайно или незаконно унищожаване, или от случайна загуба, от неправомерен достъп, изменение или разпространение, както и от други незаконни форми на обработване.
Съгласно Закона за защита на данните от 01.01.2002 г. Вие имате право на достъп и коригиране на данните както и да възразите срещу обработването на личните данни за целите на директния маркетинг. Можете да упражнява това право, като се свържете с нас
Ел. поща:
requestGDPR@kompass.bg или shop@kompass.bg
Адрес:
„Стей-99” ЕООД Адрес: Гр.Бургас 8001 ул. „Струма” 38, магазин Компас
Доставка
Продуктите се доставят с куриерската фирма Еконт или Спиди.
Доставката на поръчки приети в делнични дни от 10:00h до 16:30h се изпращат на същия ден и се получават на следващия.
*Важи за всички населени места, в които има офис на куриерската фирма
*Изключение правят поръчки направени в Събота и Неделя.
*Изключение правят поръчки до населени места без офис на Еконт Експрес или Спиди
*Поръчки направени в Петък преди 16:30h се изпращат в Петък и се получават в Понеделник.
*Поръчки направени в Петък след 16:30h се изпращат в Понеделник и се получават в Вторник.
Цени за Доставка :
Изчисляват се автоматично от системите на куриерите спрямо теглото на продукта и локацията на клиента.
При доставка ще имате възможността да отворите, видите и премерите доставените обувки, преди да извършите плащането на куриера.
Ако откажете доставения артикул, трябва да заплатите куриерските разходи. Ако желаете да заменим доставения размер, трябва да заплатите на куриера връщането на пратката, а ние ще Ви доставим (ако имаме в наличност) новия желан размер/модел от Вас, като повторната доставка е за сметка на клиента.
Връщане
Как да върнете продукти закупени от нашия онлайн магазин ?
Връщането на продукти при нас става лесно и бързо.
Методите на връщане зависят от вашето желание :
- Връщане на продукти и възстановяване на сума (14 дневен срок)
- Връщане на продукти и замяна с друг размер/модел
- Връщане на продукти при рекламация/дефект
Съгласно европейските закони, ако сте купили стока или услуга онлайн или извън магазин (по телефона, с поръчка по пощата, от амбулантен търговец), имате право да се откажете от покупката в рамките на 14 дни.
Същото правило важи и при нас в Kompass.bg
*Моля имайте предвид, че тези условия важат само за покупки направени от разстояние от нашия онлайн магазин.
*Възстановяването на сумите става единствено по банков път!
Връщане на продукти и възстановяване на сума (14 дневен срок)
ВАЖНО : Ако желаете да се откажете от покупката си (след като вече сте заплатили наложения платеж или сте платили с карта) в 14-дневен срок трябва да знаете, че стоките, които подлежат на връщане трябва да бъдат в същия търговски вид, като при получаване. Не трябва да имат следи от употреба и износване. Запазили сме правото да отказваме възстановяване на суми на употребявани чифтове/чанти.
В пакета, който сте получили от нас имате копие от поръчката и гаранционна карта. В гаранционната карта ще откриете формуляр за връщане, който трябва да попълните и да изпратите заедно с продукта тук :
- гр. Бургас, бул. Транспортна 33, склад Стей-99 ЕООД / 0887018744
ВАЖНО: Куриерските услуги за връщане се покрият от клиента!
ВАЖНО: Продукти за връщане с добавен наложен платеж няма да се приемат от нас!
Връщане на продукти и замяна с друг размер/модел
Когато желаете да замените продукт с друг размер или модел опциите за замяна са две :
- С двупосочна пратка. Тази опция спестява време и за да се възползвате от нея трябва да се свържете с нас на : 0887018744
*Можете да ползвате този вариант до 24h след получаването на пратката.
Пример : Размера, който сте поръчали първоначално е малък за Вас и желаете по-голям. Обаждате ни се на 0887018744 и заявявате по-големия размер. Ние ви изпращаме новия по-голям размер обувки и при получаване връщате ненужния на куриера или в куриерския офис.
- Свързвате се с нас на 0887018744 или на shop@kompass.bg и заявявате новия чифт, с който искате да замените първия. След това изпращате ненужния чифт тук :
- гр. Бургас, бул. Транспортна 33, склад Стей-99 ЕООД / 0887018744
И щом го получим, ние ще Ви изпратим новия заявен чифт.
ВАЖНО: Куриерските услуги за връщане и доставка на новия чифт се покрият от клиента!
Връщане на продукти при дефект/рекламация
Ако поръчания продукт прояви дефект по смисъл на гаранционните условия е необходимо да се свържете с нас на тел. 0887018744 или по имейл на shop@kompass.bg
След това трябва да ни го изпратите тук :
- гр. Бургас, бул. Транспортна 33, склад Компас / 0887018744
Щом получим продукта, той ще мине през отдел „рекламации“ и ще получите становище във възможно най-кратък срок.
При предявяване на рекламация, куриерските услуги се покриват от търговеца.
Настоящата търговска гаранция потвърждава правата на клиентите в съответствие с чл. 112, чл. 111, чл. 114 и чл. 115 от Закона за защита на потребителите /обновен ДВ бр. 99/09.12.2005, изм. ДВ бр. 61 от 2014 година/. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажби съгласно този закон. Съгласно чл. 117 и чл. 119 от същия и задълженията поети от производителите и вносители на обувни изделия към потребителите. Гаранционния срок на стоката е 30 дни. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация/чл. 112 от ЗЗП/ и да поиска от продавача да я преведе в съответствие с договора за продажба/чл. 113 от ЗЗП/. Съгласно алинеите от чл. 113, ремонтът трябва да се извърши в срок от 1 месец. Отстраняването на дефекта е безплатно за потребителя включително и пощенските разходи, ако се налагат такива/чл. 113 ал.4/. В случаи на невъзможност за ремонт на стоката поради неотстраняемост на дефекта (спукване на ходилото, сцепване на лицевата кожа, сцепване на друг лицев материал и др.) клиентът има право да поиска замяна с нова стока или разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума. Потребителят не може да претендира за намаляване на цената или възстановяване на заплатената сума, ако стоката е заменена с нова или дефектът е поправен в рамките на 1 месец/чл. 114 ал.2/. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума на потребителя, когато е удовлетворил 3 рекламации, чрез извършване на ремонт в рамките на гаранционния срок и има наличие на следваща поява на същия дефект/чл. 114 ал.3/ДВ бр. 61/2014г. Потребителя не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначителна/чл. 114 ал.4/. Гаранционния срок спира да тече за времето необходимо за уреждане на рекламацията/чл. 115 ал.2/