Гаранционни условия
Настоящата търговска гаранция потвърждава правата на клиентите в съответствие с чл. 112, чл. 111, чл. 114 и чл. 115 от Закона за защита на потребителите /обновен ДВ бр. 99/09.12.2005, изм. ДВ бр. 61 от 2014 година/. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажби съгласно този закон. Съгласно чл. 117 и чл. 119 от същия и задълженията поети от производителите и вносители на обувни изделия към потребителите. Гаранционния срок на стоката е 30 дни. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация/чл. 112 от ЗЗП/ и да поиска от продавача да я преведе в съответствие с договора за продажба/чл. 113 от ЗЗП/. Съгласно алинеите от чл. 113, ремонтът трябва да се извърши в срок от 1 месец. Отстраняването на дефекта е безплатно за потребителя включително и пощенските разходи, ако се налагат такива/чл. 113 ал.4/. В случаи на невъзможност за ремонт на стоката поради неотстраняемост на дефекта (спукване на ходилото, сцепване на лицевата кожа, сцепване на друг лицев материал и др.) клиентът има право да поиска замяна с нова стока или разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума. Потребителят не може да претендира за намаляване на цената или възстановяване на заплатената сума, ако стоката е заменена с нова или дефектът е поправен в рамките на 1 месец/чл. 114 ал.2/. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума на потребителя, когато е удовлетворил 3 рекламации, чрез извършване на ремонт в рамките на гаранционния срок и има наличие на следваща поява на същия дефект/чл. 114 ал.3/ДВ бр. 61/2014г. Потребителя не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначителна/чл. 114 ал.4/. Гаранционния срок спира да тече за времето необходимо за уреждане на рекламацията/чл. 115 ал.2/
Търговската гаранция е предоставена от ПРОИЗВОДИТЕЛЯ/ВНОСИТЕЛЯ и важи за срок от 30дни след направената покупка, като следва да бъде уредена от ПРОДАВАЧА.
Продавачът декларира, че отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112-115 от ЗЗП.
Търговската гаранция покрива проявени дефекти въпреки правилната употреба на обувките. При правилна употреба спазвайте инструкциите упоменати по-долу в търговската гаранция.
Проявени дефекти даващи основание за рекламация:
– сцепване на лицевия материал /саята/
– пречупване на ходилото
– разцепване на ходилото
– падане на форта
– повредени ципове
– счупване на кленката или металната пластина в камерната част на обувката
Метод за удовлетворяване на гаранционните претенции:
– поправяне на дефекта чрез ремонт на артикула в срок до 30дни от датата на приемане на гаранционната претенция.
– ако поправката е невъзможна – следва замяна на стоката с друга от същия вид.
– в случай на липса на същия по вид стока, следва замяна с друга по избор на клиента. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.
Рекламации не се приемат при опит за увреждане и дефекти, които са в следствие на неправилна употреба и поддържане или са причинени умишлено!
Гаранцията не покрива загубени или липсващи елементи, охлузвания и драскотини по тока, подметката и външната страна на обувките.
Пропускането на вода не се счита за рекламация по смисъла на тази гаранция, освен в случаите когато обувките са обозначени с GORE-TEX мембрана.
Рекламации се предявяват в търговския обект, от където е закупена стоката . При закупени продукти от www.kompass.bg на email shop@kompass.bg
Потребителят има право да предяви рекламация независимо от предоставената търговска гаранция, съгласно Закона за защита на потребителите.
Моля, изпращайте продуктите почистени!
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДДРЪЖКА НА ОБУВКИТЕ
* използвайте обувките според сезона и предназначението им.
* съхранявайте обувките при стайна температура на сухо и проветриво място.
* периодично сменяйте или почиствайте стелките.
* обувките трябва да се проветряват.
* да се избягва употребата на обувки без чорапи.
* обувки върху, които няма обозначение GORE-TEX, може да пропускат вода.
* мокрите обувки трябва да се поддържат според инструкциите за поддръжка. Най-подходящо е влажните обувки да се сушат на стайна температура.
* не сушете принудително – парно, слънце и други източници на директна топлина.
* обувките не трябва да се съхраняват влажни.
* да се избягва пряк контакт с морска вода и продължителен престой на слънце.
* препоръчително е след употреба обувките да се оставят да „почиват” минимум 24часа, за да се даде възможност на кожата да изсъхне от поетата от краката влага.
* ползвайте подходящи средства за почистване и боядисване.
* при употреба се съобразявайте със спецификата на материалите, от които са изработени вашите обувки.
ИНСТРУКЦИИ ЗА ПОДДРЪЖКА НА ОБУВКИТЕ
* Не перете в машина! Не перете на ръка! Не избелвайте!
* замърсените обувки от естествена или изкуствена кожа трябва да се почистват с влажна кърпа и мек сапун. Ако са мокри – почистват се със суха кърпа и мек сапун.
* обувките от плат или брезент се почистват със сапунена вода и се оставят да изсъхнат при стайна температура.
* обувките от набук или велур се изчеткват със специална четка или средство за почистване на велур.
За повече информация и въпроси относно използването и поддържането на закупените от вас обувки, моля не се колебайте да се обърнете към нашите продавач-консултанти или shop@kompass.bg. Ние с готовност ще ви дадем подробни инструкции и съвети.
Относно връщане на продукти.
Ако си промените мнението, можете да върнете артикула в срок от 14 дни след получаване на пратката. Артикула трябва да не е употребяван и в оригиналната си опаковка.
За целта се свържете с наш оператор на посочения телефон : 0887018744